Total Pageviews

Monday, December 20, 2010

duduk termenung jauh,mengenangkan nasib...

assalamualaikum


sume org da masuk bilik tdo....
tv pun da off
nth la, tak thu nape 2-3 ari ni asyik susah hati je.....
nak2 bile dok sorng2.....
nak tido,
tgh tgk tv,
ade je bende yg maen2 kat pale otak ni......

adoiiiiiiii......

i'm counting the day....

xlame lagi je da nak masuk 2011
umur makin bertambah,
but still, aku ni xberubah......
same je.....

bile org dok tny2, aku hanya mampu senyum je la....
*tahu kan ape soalan2 yg biasa ditanya tu.....

harap2 la tahun 2011, akan menjanjikan kebahagian utk aku.....

give up.....
.......
.
.
.
.


harap2 aku kuat!!!!!

insyallah taon ni akk aku
which is the only sister i ever had....(xtermasuk akk iparla)
akan mendirikan rumah tangganye pada 21st Jan ni
majlis berlangsung 22nd Jan.....



happy for her.....
wish a full of joy during that wedding ceremony!!!!!
n hope u'll be happy forever n ever.....

dijemput sume yg mengenali akk sy,
sape2 la, mmbe2 sy....
dtg la memeriahkan lagi majlis tu......

dtg la bwk family, partner ke.....
smbil2 tu bole la melawat2 putrajaya ni.....
bole la kite jumpe, borak lame2......



just now, baru lps bce blog akk aku.....
serios seday.......
hmmmmmmm......
bile bace2,
terpikir aku,
teruk jugak aku ni......
selfish aku ni
isyk.....
xpatut aku ni

sorry kak....
sorry, sbb kene layan kerenah aku ni
wat ko seday.....

xpe la...
bak kata ibu, jgn dilayan sgt adik ko tu......

pelahan2,
myb aku bole terima
take time la......
pape pun, i still happy for both of u.....
nabilah n amin

i guess after this, i really2 need something yg bole drag kan pikiran aku....

pe lagi......
maen game!!!!!
farmville
town ville

peng'release'

tp, nak tgu korng fully harvest......
adoiiiiiiiiiii

pape la......

nak tido la

hujan plk kat lua ni.......
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

kakak pun sayang kamu said...

Adik Nisa ku,
Jangan sedih2 ok..sbb kerja, sbb jodoh. Tengok akak - lambat kan dpt kerja, mcmana dgn jodoh akak? Byk cobaannya kan?

Kena berfikir positif, doa dan usaha. Insya-allah, rezeki dan jodoh itu ada :)