Total Pageviews

Thursday, April 22, 2010

my 23rd birthday

dimulakan dgn bismillah.....
hehehe, guess what???aku skrg ni da 23 taon da....
wawawa, agak banyak jugak la number tu....rasenya baru je aku celebrate birthday aku yg ke 20 tahun....hehehe, kemain jauh lagi aku nye ingatan.....
ni bukan case xnak ngaku da tua..tapi ni lebih kyrang cam mengingati dan mengappreciate pe yg terjadi dalam hidup aku sebelum2 ni....

hmmm, this year, as usual hari jadi aku ne sambutan biase2 je....
tapi, this time aku xde la beli specific cake ntok birthday aku....
but, yg paling obvious when i got many2 of birthday wish kat dalam FACEBOOK...
hahahaha, jadi la tu.....
tapi, the next day, amad belikan aku 3 kotak chocolate indulgence, even, aku xbrape nak makan sgt cake tu...sbb amad yg makan lebih....
kire2 nye die beli, ntok die makan la.....
pape je la....jnji ko belikan jugak......

so, da makin bertambah 1tahun umur aku ni.....
rase2nye banyak lagi bende yg aku blom achieve ntok umor aku skrg ni
org asyik ckp. umor cam ni da sesuai da nak kawen....
hellooooo.....kawen ke?????
sape la plk yg xnak kawen.....
tapi, blaja pun xabis2 lagi.....n the most importan thing is.....boipren pun xdok lagi.....hahahahhaa...nak kawen ngn sape plk....
agrhhhhh......pedulik kan je kata2 org tu!!!!!

bile ingat2 balik, ramai plk org yg aku kenal, celebrate birthday diorng bulan april....

1. aleeya : 8/4
2. busu : 8/4 jugak
3. abg long (ayah aleeya) :1/4
4. mumtazi : 10/4
5. puan ila (physio kat HUKM) : 16/4
6. syed (bf azeela) : 22/4

ramai la lagi...malas la plk nak statekan kat sini...

nway, xde bende lagi yg nak gthu...
juz, thanks to all yg wish my birthday this year....
hope all ur wishes come true, aminnnnnnnn
next year wish la lagi, n klu bole bagi hadiah skali.....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 comments:

liyen said...

aku ingat nak bg hadiah kat ko lah...
hehehe... botol susu kat FV..

hanisa said...

hmmm.....
best mye hadiah tu.....
nnt 1/10 aku bagi kayu bnyk2 kat ko k

Anonymous said...

weh besday ak???bnci la..ko ptt list kan