Total Pageviews

Wednesday, March 17, 2010

bukan susah nak jadi senang, n bukan senang nak jadi senang......

ok2, there a lots of thing that in my mind rite now....
now i'm in front of tv watching 'ntah pape' nye citer....ala2 scary movie...
tapi aku tak amik sikit pun port nak layan citer ni....sbb sibuk menaip...
konon cam saja2 je nak wat bising.....

tadi g class,
as usual, drive from my house(putrajaya) to my faculty at Puncak Alam,
so, whenever aku kene g class, that time jugak ade satu perasaan penat+boring kene drive sorng2 all the way pergi n balik.....
ditambah jugak dgn tiap kali tu jugak duit aku akan berkurangan untuk membayar tol sebanyak RM9.40 (haha... pokai aku!!!)

pe nak wat.....
that all the price you have to pay....
klu tak penat+boring+abis duit cam ne nak g class.....
n kalau tak pergi class, cam ne sign attendance and camne nak dapat ilmu....
and kalau takde ilmu, camne nak jawap exam.....
kalau tak dapat jawap exam, camne nak lulus paper,
n kalau x pass, camne plak nak grad.....
aghhhh, panjang la plak citernye.....
so, pandai2 la fikir2kan.....
bak kata orang, no pain no gain

actually......

all this while, aku sgt rase bertuah sbb dilahirkan dalam keluarga ni
ye lah kan org slalu ckp....sume benda kat dunia ni jadi mesti ada hikmahnya....
n bila ada musibah selalu jugaklah kita start berfikir tentang hikmah2 yang ada didunia ni....kalau tak, kita sendiri akan lalai dengan kesenangan yang sementara

ekelah tiba2 plak serious ni...

tuka citer,
tiba2 tergelak plak, dgr kat rancangan AC? ni, ada soalan dari peminat, kiranya ade segmen dlm rancangan ni, sape2 pun bole bagi soalan even tak logik pun AC akan cuba jawap, the more tak senonoh soalan, the more tak senonoh AC akan jawap soalan ko tu......

soalan 1: kenapa beg tangan di panggil 'beg tangan'?
jawapan AC: sbb dia beg tangan la org panggil beg tangan, klu tak die dipanggil beg kaki.....hahahahhahaha.....selekeh gille......

soalan 2:kalau nak pakai jam tangan, nak pakai tangan belah mana??kiri or kanan?
(jap2, sblm aku type jwpan die, aku da gelak terbahak dulu da....)
jawapan AC:depend on tangan mana yg panjang, sambil demo klu tangan kanan pendek, susah la nak tgk jam, nnt kepala teleng......
lagi ngepet.......

da2....aku da nak tido da ni....
kepada ibu, ayah yg skrg kat kl ade kursus ntok 4days (tak tahu hotel mana), amad n faiz....
semoga tidur dengan nyenyak n have sweet dreams.......




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments: