Total Pageviews

Tuesday, January 17, 2012

2011

assalamualaikum....
alhamdullilah, tergerak nak post kat blog aku ni...yg suda berkurun lame nye tidak ku jenguk....
pejam celik, pejam celik...da masuk tahun 2012 da...
ya Allah....lame btol aku tak update blog ni....
2012
maksudnye, makin tua la aku ni...
pe nak wat,kne la hadap jugak
hehehe...so...selamat ntok aku jadi makin tua la..suke!!!
*mata pandang keatas, 2 tgn ke dada*
so, dari mana nak cite ni...bnyk jugak bende yg aku nak update ni...
ye la alang2 da ter'ADA mood nak post ni,

ok...

start with this...
conclusion ntok tahun 2011 la jugak....
tahun lepas

start tahun baru je, we all being very blessed, which is...my only love akk i ever had being married...
alhamdullilah, almost setahun perkahwinan diorng...
wish for them to be happy forever n ever n may have baby for me to be "aunty"

ok, time goes by.....
lps je akk nye kerje kawen...



we all, moved from putrajaya to melaka...
kuangkuangkuang....
so, sumenye seperti dirancang, alik2 settle je urusan pindah randah,penat xabis lg angkut manggankut barang...
dpt beita yg xbrape nak best...nenek aku sakit
kitorng sume panggil nenek as "MAK"
xlame mak sakit,even aku xpuas rasenye nak jge mak....mak meninggal..
ya Allah, perancangan kau mmg maha hebat!!!!
apa pun aku bersyukur sbb aku sempat jugak aku jage mak time die sakit..
alhamdullilah, sume nye da selesai....
hope mak lebih tenang disana n aku percaya Dia lebih syg kan mak

owh lupe nak mention, b4 pindah melaka, aku sempat jugak abis kan degree aku kat UiTM tu, finally I got my own degree....
so, graduation time!!!!
rase cam nak nanges je bile ingtkan balik segala yg aku lalui ntok aku dptkan degree ni......besar betol dugaan aku sepanjang aku belajar ni
walaupun org laen lg hebat dri aku, even ade yg sambung blaja wat master, aku ni setakat degree holder je....aku sgt2 bersyukur ngn ape yg aku achieve ni....

sambung balik citer aku ni....
taon lps jugak, aku diterima bekerja
so, skrg...da jadi carrier woman!!
alhmdullilah,berkat doa ayah ibu...dpt jugak aku kerja kat melaka
so, skrg almost 7 months jugak la da berkidmat....xsmpai setahun lgi pun...
bekerja....
new environment...
new family members....
so far, sng jugak aku nak adapt ngn tempat kerja baru aku tu...
Mr.tai,my bos...nmpak je tegas dari lua...tp bile da start kenal...mak datok lawak btol bos aku ni...he is very2 nice bos i ever meat!!!!tp bile ko wat silap sikit, gelaba die....die yg gelaba ok....hehehehe..cute2
rakan sekerja yg laen xyah citer la...nnt bosan plk.....hehehe

tahun lepas jugak, ramai kawanaku yg da mendirikan rumah tangga...
nway congrats to all of you yg da berkahwen tu....

hmmmm
ada lagi ni nak citer..tapi...bnyk sgt plk kan....
nnt aku aku smabung kat post yg akan dtg....

so, conclusion ntok tahun lepas agak menarik...but still ade jugak yg xbrape nak seronok....
insyallah, ntok entry2 akan dtg aku tulis lg.....
tbe2 cam xde idea nak tulis pe....
hehehehe

..........
............
..............
................

ok,sampai sini je...
bye!!!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments: