Total Pageviews

Tuesday, January 24, 2012

1/4 abad....homaigosh (T_T)

assalamualikum...

tbe2 cam agak rajin plak nak menambahbaik n mengupdate blog ni....
hehehe, ala2 balas dendam taon lps yg pemalas nak update...
tapi, xbole nak ckp jugak...name pun tgh ade mood awal2 taon ni..nnt bile xde mood..dok cangok je la blog ni...xde pape yg menarik...

so, this chinese new year...
ok, aku xcuti...kene keje, oncall 2-2 hari, isnin n selalsa
holiday with patient!!!!
mmg aku suke!!!!hahahaha

skrg ni da nak hujung buan jan...xlame lg je nak masuk feb
da abis satu bulan da di taon 2012 ni...
so, bile dok sorng2, even xsornag2 pun bile dok pikir2...pe yg nak aku achieve ntok tan ni
actually bnyk je impian n cita2 aku ni....
tapi, nak realisasi kan agak la susah n xthu la dapat wat ke x....
so far...alhamdullilah taon lps my three biggest wishes, two of them already achieved..but then the only one yg still pending till now!!!
pe wishes nye tu, no need to know la, bia aku je yg simpan....

fuh..lagi beberapa hari lagi je da nak masuk bulan 4....
then after that, officially aku ni da genap 25 taon, which is alraedy 1/4 abad!!!!
ya ALLAH, giller da tua aku ni!!!!!ohhhhhhh tidaaaaaaaaaakkkkkkk!!!!!
hehehehe
harusla tidak pulak kan?????
da name pun kene hadapi jugak....
ingat lagi time kecik2 dulu, xsabar2 nak sambut birthday, tapi it is totally different this time, aku klu bole xnak hadapi hari jadi aku ni!!!!!
hehehehe....
tu namenye xsedau diri, bak kata org melaka la kan....

so....
samakin da berumur ni..ehem2, makin matang la hendaknye aku ni
matang bukan dari segi fizikal...tapi setiap sudut pun kene matang....
matang permikiran...tingkah laku n sebagainye...
aminnnn

ntok impian taon ni, insyallah aku aku updatekan ntok entry akan datang...
insyallah....

kbye!!!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments: