Total Pageviews

Saturday, November 12, 2011

contoh lagu pasrah

YUNA PENAKUT

Tak semua kau rancang kan berlaku. Mungkin nasib tak menyebelahi aku. Entah mengapa engkau yang aku cinta.Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya, ini tidak adil tidak adil bagiku, ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga.....
tidak adil tidak adil baginya

kau tak penah cuba memahami aku. cinta kau ucap kau tak penah tunjuk, dan bila tiba saat aku kehilangan, beban yang tak penah kau cuba ringankan....

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
ini bukan milikku

Dan aku memang penakut...Mengakui cinta kepadamu...Seribu kali ku cuba ucapkan..Bila bersamamu, Kau bukan milikku, Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

Anonymous said...

why?