Total Pageviews

Thursday, February 10, 2011

permulaan baruku....

assalamualaikum......

layan dulu lagu faizal tahir ni.....
adrenalin

Rangkap satu
Kata mula pendahuluanku
Salam mula cara kita
Sejahtera semua

Jangan banyak jangan sikit
Sederhana cukup
Cara aku cara kamu
Sama tak serupa

Pandanganku hanya ke langit biru
Sabar menanti kelam berlalu pergi
Tampil matahari berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu


Siapa bilang siapa kata
Bulan itu jauh
Siapa sangka siapa tahu
Naik turun aku

Pandanganku hanya ke langit biru
Sabar menanti kelam berlalu pergi
Tampil matahari berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu

Kau juga aku bukan tak biasa
Dah jatuh dan bangun semula

Semua tahu semua tipu
Benar jadi palsu
Makin dekat makin mahu
Adrenalin laju

Berlari laju
Ku terbang tinggi
Menuju ke bintang itu

da abis lagu.....

so, guess this is my 1st entry for this year, 2011
hahahaha....
giller pemalas nak post new enrty.....
hehehehe....
menandangkan 1st entry for 2011, nak wat sikit conclusion for last year which tahun yg agak emotional, i guess.....
nth la....

hopefully this year, xla emotional sgt....
hoping for a new begining, walaupun da bulan Feb ntok permulaan di blog aku ni

cerita2 yg agak terkejot ntok taon lps
(yg aku ingat la)

~team bola sepak malaysia menang ntok ASEAN cup menetang team indonesia
(cup2, 2 taon ni ke taon lps nye.....)
whatever pun congrats sgt2 kat u owlz because make me really2 pround to be MALAYSIAN!!!!
aku tgk match mlm tu, time lawan kat indonesia....
oh my god, I LIKE SAFEE n KHAIRUL FAHMI



siap nyanyi2 lagu khas wat safee, "i love you safee, but it is quite alright, "
sambung sendiri

~AJL tahun ni punye result......



surprise nak mampos!!!!!
mule2 tu, emotional giller, xbole terima result depa tu....
tp, bile pikir2kan sian plk aku kat anna rafali tu.....
ye la baru je kot kat industri ni, alik2 da kene mcm2 tomahan.....
pape je la, jnji rock!!!!!!
aku still suke AWIE!!!!!!!!!!!!

ok, abis citer surpise ni.....

tukar topic.......
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments: